19 november 2006

Kul

Eva hade en länk till tjuvlyssnat.se. Där hittade jag följande replikskifte:

(En storväxt och skäggig man med bikerskläder och stora tatueringar över hela armarna står vid kosmetikan, dottern ~6 kommer springandes.)
Flickan: Pappa, pappa! Kan vi köpa den här?
MC-Knutten (irriterat): Nej, vi väntar bara på mamma!
(Flickan fortsätter att tjata en lång stund.)
MC-knutten (väsandes): Vill du att Barbie ska bryta benet??
Flickan: Neeej!
MC-knutten: Då så, sluta gnäll för i helvete!
(Flickan springer iväg och kommer några sekunder senare tillbaka med en ny sak.)
Flickan: Den här då pappa, den kan jag väl få?
MC-knutten: Snart har Barbie inga ben alls!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag klickade lite på tjuvlyssnat och hitta det här:
(Två svenska killar ~30 står i kö på libanesisk restaurang för att beställa mat)
Kille 1: Jag tar en kyckling med couscous, tack!
Kille 2: Jag tar samma!
Killen i kassan med invandrarbakgrund: Du kan inte få samma, men du kan få en likadan om du vill! Du måste lära dig prata svenska ifall du vill stanna kvar i Sverige, det vet du väl!!
Kille 2: Men jag är inte folkpartist.

22:48  
Blogger Martin Lind said...

Hehe...

15:50  

Skicka en kommentar

<< Home

Counter Stats
big brother
big brother Counter